24 July 2012

kentut.......

OFF TOPIC

aku dapat idea ni lepas terBAU kentut semasa berjalan2 di UPTOWN SHAH ALAM.....
teringat masa kat kolej dulu....
cepat2 aku tulis pasal kentut....




okay...aku start mengarut sekarang......
td,aku terpikir kenapa kentut 2 ibarat lemak2 kat badan aku ni....
cube korang fahami hipotesis aku ni...
semakin lama  tahan kentut ni,,,,semakin malu  nak lepaskannya...(mcm lemak...malu nak tunjukkannya)
bile da lepas,,,baru  rasa lega kot....(mcm lemak gak...bile da slim...hepi memanjang)
tp bile lagi nak lepas kentut ni...tunggu tercirit  berdarah ke,,,parah wei,,,(lemak bole mendatangkan obesiti....mcm2 penyakit datang)
kentut datang xdiundang...lemaki datang pun xdidendang....
ibarat kata pujangga nafwal AKA opal(kawan kolej aku)
kentut ibaratkan menyimpan duit diBANK...makin banyak dikumpul...makin sayang nak di lepaskan....(memandai je aku ni)

apasal aku makin mengarut ni.....
apa2 pun...korang jgn sayang sangat kentut korang 2.....biar je pergi.....(esok pasti ada...hahahha)
tp lemak....ofkos....kena pergi.....makin banyak makin obes jadinya...
sebab 2 aku nak tekankan kat korang...guna SLIM DIET SD2....pasti lemak2 korang 2 terbkar dan pergi selama-lamanya....hehehhehehe(kena promote gak bisnes kau ni)

No comments:

Post a Comment

tq for share