20 July 2012

Aku pun xpercaya............

Hari ni aku ada something nak share kat korang.......
td aku g giant....biasa r....sebelum beli barang.....mesti cocok duit dulu....
tp masuk2 je....punye r ramai yang beratur.....
nak jadikan cerita.....aku malas r nak beratur...so,aku suruh makwe aku yang beratur(hhehehhe...nasib dia ada.....)
lame punye tunggu...aku terpandang mesin timbang berat kat situ...
aku ni kalau jumpe menatang 2....aku jadi  gian...so masukkan r duit....
lepas aku tgk berape berat aku....aku terkejut la....
last aku timbang 86kg 2 hari lepas....
tup2 sekarang turun 84kg...mane lagi 2kg....SEINGAT AKU,AKU Xmelabur  2 hari ni...HEHHEHEHg
kenape turun 2 kg...2 aku musykil........
sampai sekarang aku xtau mane 2 kg itu hilang?????????

No comments:

Post a Comment

tq for share